Ważna zmiana dotycząca składania wniosku w Module II - Aktywny Samorząd
Uwaga Studenci z orzeczoną niepełnosprawnością!
Ważna zmiana dotycząca składania wniosku o dofinansowanie kosztów nauki:
Nowy formularz wniosku dla programu „Aktywny Samorząd” Moduł II- pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym
Załącznik nr 1 – oświadczenie Wnioskodawcy
Załącznik nr 2 – zaświadczenie wydane przez właściwą jednostkę organizacyjną szkoły/uczelni
Załączniki wymagane do wniosku:
- Kserokopia aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenia równoważnego)
- Załącznik nr 1 – oświadczenie Wnioskodawcy,
- Wystawiony przez właściwą jednostkę organizacyjną szkoły dokument potwierdzający rozpoczęcie lub kontynuowanie nauki (sporządzony wg wzoru załącznik nr 2) a w przypadku osób mających wszczęty przewód doktorski, które nie są uczestnikami studiów doktoranckich – dokument potwierdzający wszczęcie przewodu doktorskiego. Uwaga! Wnioskodawca ubiegający się o dofinansowanie na pokrycie kosztów nauki na kilku formach kształcenia lub na kilku kierunkach danej formy kształcenia przedstawia odrębny dokument dla każdej szkoły lub kierunku nauki.
- W przypadku Wnioskodawców, którzy są zatrudnieni – wystawiony przez pracodawcę dokument, zawierający informację, czy Wnioskodawca otrzymuje od tego pracodawcy dofinansowanie na pokrycie kosztów nauki (jeżeli tak to w jakiej wysokości),
- Skan Karty Dużej Rodziny (dotyczy osób wnioskujących o zwiększenie dodatku z tytułu posiadania aktualnej Karty Dużej Rodziny)
- W przypadku osób w imieniu których występuje pełnomocnik (ustanowiony na podstawie pełnomocnictwa poświadczonego notarialnie - pełnomocnictwo wnioskodawca dołącza do wniosku wraz z pisemnym oświadczeniem pełnomocnika (sporządzony wg wzoru załącznik nr 3).
Wnioski w formie papierowej można składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Biłgoraju, przy ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj,
w pokoju 9, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 do dnia 10 października 2019r.
Wnioski na semestr I/zimowy roku szkolnego/akademickiego 2019/2020 będzie można składać również w formie elektronicznej od dnia 1 października do dnia 10 października 2019r.
Aby złożyć wniosek za pośrednictwem SOW trzeba:
- Zarejestrować się w dedykowanym systemie przygotowanym przez PFRON - Platformie SOW (System Obsługi Wsparcia Finansowego ze środków PFRON) dostępnym pod adresem: https://sow.pfron.org.pl/
- Posiadać adres poczty elektronicznej,
- Posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny (płatny) lub profil zaufany ePUAP (darmowy) – https://pz.gov.pl/pz/index lub https://obywatel.gov.pl/czym-jest-epuap